A Legacyban sokat beszélünk arról, hogy miképpen tudjuk fejleszteni azt a képességünket, hogy ügyfeleink számára a legjobb szolgáltatást nyújtsuk, miképpen tudunk aktuálisak maradni. Tanácsadóként, coachként és szervezetfejlesztőként egyre inkább azzal szembesülünk, hogy egy másik generáció működését, motivációit kell megértenünk. Az Y generációét. Vagy azért, mert ügyfeleink, vagy azért mert olyan vezetőkkel dolgozunk, akiknek csapatát jórészt az Y generáció képviselői alkotják. Nem mindegy tehát, hogy miképpen tudunk kapcsolódni hozzájuk, milyen tudásunk van rólunk.

Ma már számos könyv foglalkozik e témával, de egy friss élmény is közelebb vitt a generáció működési módjának megértéséhez. Elmentem egy innovációs, kreatív sétára, ahol startup-okat látogattunk meg. Mindegyik cég közös jellemzője, hogy az Y generáció tagjai építik akár ötletgazdaként, akár munkavállalóként. Testközelből látva e cégeket, képviselőikkel beszélgetve, egészen egyszerű kérdésekre adott újszerű válaszaik igencsak segítettek közelebb jutni hozzájuk. Inspiráló volt nemcsak elképzelni, vagy egy kutatócég detektív tükre mögül próbálni megérteni, hanem a mindennapokba bepillantani egy egészen más logika mentén működő vállalati és benne egyéni működésbe.

Te miképpen maradsz aktuális?

2 válasz

  1. Robi, ha ilyen helyekre sétálsz, legközelebb szólj! :-) Nagyon izgalmas program lehetett!

  2. Nagyon Örülök annak, hogy egyre többen vagyunk olyan Coachok, trénerek akik nem megváltoztatni akarják az Y generációt, hanem megérteni :)

Hozzászólás a(z) Séra Attila bejegyzéshez Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

O'Neill Zsuzsanna

Tanár, coach, tréner.

Angoltanárként elsőkézből tapasztaltam a tanulás, a bizalom és támogatás életformáló hatását. A tantermen kívül is volt szerencsém részt venni olyan workshopokon és tréningeken, amelyek célja nemcsak a tudás átadása volt, hanem olyan támogató környezet kialakítása is, ami segít megoldást találni a szobán forgó nehézségekre.

Mindig is hajtott a vágy, hogy megoldást találjak nemcsak a saját magam, hanem szeretteim, tanítványaim, ismerőseim problémáira és segíteni tudjak nekik – ha kérik. Ezért keresem a legjobb módot a fejlődésre, a tudásra, amit kötelességemnek érzek továbbadni.

Körülbelül 15 évvel ezelőtt a boldogság tudománya ragadta meg érdeklődésemet, annak megismerése vezetett tovább a coaching és a tréning felé. Azóta elmerültem különböző coaching-módszerekben, és szereztem tapasztalatot a magánszemélyekkel és vállalkozásokkal való munkában egyaránt.