Eredményes értékesítés, avagy mi a szándékunk?

2015. március 31. - 09:20

A szolgáltatás értékesítéshez kapcsolódó legutóbbi bejegyzésünk a szándék fontosságáról szólt, egész pontosan arról, hogy minden eredményes szolgáltatás értékesítésnek az alapvetése az, hogy pontosan fogalmazzuk meg magunknak, mi a szándékunk az egyes tevékenységekkel és képesek legyünk a szándékunkkal összhangban cselekedni.

intent

Amikor az értékesítési ciklusunkban már eljutottunk odáig, hogy sikeresen felvettük a kapcsolatot, majd eredményesen feltártuk az ügyféllel közösen az elérendő eredményeit, vagy megoldandó problémáit és ezekhez konkrét üzleti eredményességbeli növekedést társítottunk, akkor hogyan érdemes továbbmenni? Hogyan kössük meg a lehető leghamarabb a szerződést? Hogyan adjuk át a megoldási javaslatunkat, hogy ez elősegítse a gyors lezárást? Mikor és hogyan beszéljünk az árról? Mit tegyünk a megoldási javaslat közlése után? És végül hogyan tegyük szokásunkká a rendszeres értékesítési tevékenységet, hogy biztosítsuk a megrendelések egyenletességét?

Ezekre a kérdésekre persze nincsen egyértelmű válasz és sikergaranciás recept sem. Ami viszont rendelkezésre áll, az az eredményes értékesítők tevékenységeinek megfigyelésén alapuló összegzés, amiből bizonyos törvényszerűségek kirajzolódnak. Ezeket fogjuk a képzésen összeszedni, és aktiválni, hogy nektek is működjön a munkátokban. Ha egy idegen nyelvet tanulsz, azt sem elég elméletben tudni. Ahhoz, hogy alkalmazni tudd a megszerzett ismereteket, meg kell találnod benne a saját hangodat. Hogy mely elemeket tudod átemelni a munkádba az attól függ, hogyan tudod ezeket a saját egyéni stílusodhoz alakítani.

A kérdezéstechnika és tárgyalástechnika természetesen nagyon fontos, de ezeknél fontosabb a szándék és az egyéni sales stílusod megtalálása. Sokan ott adják fel, amikor a könyvekből vett modellek, technikák nem hozzák az eredményeket. Pedig csak egy lépéssel kell többet tenni az eredmények érdekében. Ezt a pici lépést tudod velünk megtenni április 21-én és május 5-én.

A szerzőről

A blogbejegyzést Mátrai Szilvia írta, tréner, tanácsadó, értékesítési szakértő.

Mátrai Szilvia tíz éve foglalkozik szervezetfejlesztési projektek értékesítésével. Trénerként szakterülete a komplex vállalati szolgáltatás-értékesítés, és a témához kapcsolódó készségfejlesztő tréningek.

Bővebben Szilviáról

Szóljon hozzá!

(A mezők kitöltése kötelező. Az e-mail cím nem fog látszódni a hozzászólás elküldése után.)



Hírlevél

Lájkoljon minket!

LinkedIN

Legacy Kft., Cégjegyzékszám: 01-09-995261, Adószám: 24199867-2-43, Felnőttképzési nyilvántartási szám: E-001088/2015