Szolgáltatás-értékesítés. De hogyan?

2015. március 25. - 22:39

Az április 21., május 5-i programunkon a tréningek, szervezetfejlesztési beavatkozások és coaching értékesítéséről lesz szó. A tréningen azon dolgozunk majd, hogyan érdemes az értékesítési ciklusainkat tudatosan kezelni. A saját élményeket és ügyféleseteket feldolgozó tréningen először az értékesítési ciklus elemeit tisztázzuk, majd megnézzük, hogyan érdemes új ügyfelek, vagy új lehetőségek felkutatásába kezdenünk. Amikor már ott tartunk, hogy proaktív megkeresési tevékenységünknek köszönhetően bejutottunk potenciális ügyfelünkhöz, vagy kiváló munkáink okán ők hívtak be bennünket, elindul a lehetőség minősítése, a közös feltárás, vagyis beszélgetni kezdünk. Akkor leszünk a legeredményesebbek, ha ezt a beszélgetést mi irányítjuk, hogy a rendelkezésre álló idő alatt pontos képet kapjunk a megrendelő problémáiról vagy elérendő eredményeiről, ezek bizonyítékairól és a hatásról, ami az üzleti eredményességében tapasztalható. Akkor fognak a legnagyobb eséllyel minket választani, ha a konkrét pénzben mérhető hatást és a megbízási díjunkat összehasonlítva transzparenssé válik a gyors megtérülés. De ez csak a dolog logikai része. Csak akkor tud működni, ha előtte tisztázzuk magunkban a szándékunkat. A szándék fontosabb, mint a technika. Mit gondolsz, mi az oka ennek? Te hogyan fogalmaznád meg, mi a szándékod egy-egy bemutatkozó, vagy új lehetőséggel kapcsolatos beszélgetéssel?

A szerzőről

A blogbejegyzést Mátrai Szilvia írta, tréner, tanácsadó, értékesítési szakértő.

Mátrai Szilvia tíz éve foglalkozik szervezetfejlesztési projektek értékesítésével. Trénerként szakterülete a komplex vállalati szolgáltatás-értékesítés, és a témához kapcsolódó készségfejlesztő tréningek.

Bővebben Szilviáról

Szóljon hozzá!

(A mezők kitöltése kötelező. Az e-mail cím nem fog látszódni a hozzászólás elküldése után.)



Hírlevél

Lájkoljon minket!

LinkedIN

Legacy Kft., Cégjegyzékszám: 01-09-995261, Adószám: 24199867-2-43, Felnőttképzési nyilvántartási szám: E-001088/2015