A Legacyban sokat beszélünk arról, hogy miképpen tudjuk fejleszteni azt a képességünket, hogy ügyfeleink számára a legjobb szolgáltatást nyújtsuk, miképpen tudunk aktuálisak maradni. Tanácsadóként, coachként és szervezetfejlesztőként egyre inkább azzal szembesülünk, hogy egy másik generáció működését, motivációit kell megértenünk. Az Y generációét. Vagy azért, mert ügyfeleink, vagy azért mert olyan vezetőkkel dolgozunk, akiknek csapatát jórészt az Y generáció képviselői alkotják. Nem mindegy tehát, hogy miképpen tudunk kapcsolódni hozzájuk, milyen tudásunk van rólunk.
Ma már számos könyv foglalkozik e témával, de egy friss élmény is közelebb vitt a generáció működési módjának megértéséhez. Elmentem egy innovációs, kreatív sétára, ahol startup-okat látogattunk meg. Mindegyik cég közös jellemzője, hogy az Y generáció tagjai építik akár ötletgazdaként, akár munkavállalóként. Testközelből látva e cégeket, képviselőikkel beszélgetve, egészen egyszerű kérdésekre adott újszerű válaszaik igencsak segítettek közelebb jutni hozzájuk. Inspiráló volt nemcsak elképzelni, vagy egy kutatócég detektív tükre mögül próbálni megérteni, hanem a mindennapokba bepillantani egy egészen más logika mentén működő vállalati és benne egyéni működésbe.
Te miképpen maradsz aktuális?
Robi, ha ilyen helyekre sétálsz, legközelebb szólj! :-) Nagyon izgalmas program lehetett!
Nagyon Örülök annak, hogy egyre többen vagyunk olyan Coachok, trénerek akik nem megváltoztatni akarják az Y generációt, hanem megérteni :)